آشنایی با جذاب ترین و نوین ترین روش بازار یابی دیجیتالی
آموزش ترفند های آزمون آیلتس با متود های آموزشی
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1399
نویسنده : یاسر موسوی

امروزه تبلیغات با استفاده از شگرد ‌های گوناگونی در فضا‌ی مجازی صورت می‌گیرند، که ما قصد داریم در این مقاله با نوین ترین نوع تبلیفات شما را آشنا کنیم. تبلیغات توسط افراد اینفلوئنسر‌ یکی از جدیدترین و نوین‌ترین نوع روش تبلیغاتی در دنیای مجازی است. تبلیغات اینفلوئنسر در مشهد امروزه جای بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر را در این شهر گرفته است، شما همچنین میتوانید از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام مای ممبر استفاده کنید. با همراهی مای ممبر تا پایان مقاله شناخت بیشتری نسبت به اینفلوئنسر و تبلیغات اینفلوئسری پیدا کنید.

 

در عصر نوین امروزی دیگر کسی برای تبلیغ از کار و محصول خود به دنبال بنر و آگهی تبلیغات نمی‌رود، در این عصر رونقی که تبلیغات در فضا‌های مجازی به کسب و کار‌ها داده‌اند، افراد بسیاری را مجاب کرد که برای بهتر دیده شدن در بین رقیبانشان عمل تبلیغات خود را به شبکه‌های اجتماعی بسپارند. تبلیفات اینفلوئنسر در مشهد به قدری برای صاحب کاران (صاحبان محصول و خدمات) تاثیر گذار و مفید بوده که در دنیای مجازی این شهر چنین شگرد تبلیغاتی را افراد بسیاری در پیش گرفته‌اند. شما همچنین میتوانید در کنار آن از خرید ممبر تلگرام ممبروان استفاده کنید.

 

اینفلوئنسر کیست؟

 

  برای این که درک بهتری از تبلیغات اینفلوئنسری داشته باشید، باید قبل از هر چیزی با اینفلوئنسر اینستاگرام آشنا شوید.

 

معادل(influencer) اینفلوئنسر در زبان فارسی به واژه‌ی "تاثیرگذار "تعبیر می‌شود. اینفلوئنسر به افرادی گفته می‌شود  که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دارای یک چهره‌ی شناخته شده‌ای در بین مردم هستند. به طور عامیانه بخواهیم تعریفی از اینفلوئنسر داشته باشیم به سلبریتی‌ها و شاخ‌های فضای مجازی  اینفلوئنسر گفته می‌شود. شاید این افراد خارج از دنیای مجازی یک زندگی عادی داشته باشند به طوری که کسی از آن‌ها  به عنوان یک چهره‌ی شاخص یاد نکند. واژه‌ی(instafamous) اینستافیمس  یکی دیگر از واژه‌هایی است که کاربران در دنیای مجازی به عنوان اشخاص تاثیر گذار از آن استفاده می‌کنند.

 

اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی چه؟

 

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های نوین دیجیتالی است که در کسب و کار‌های مجازی محور امروز،  برای تبلیغات از برند و یا محصول خاصی از جانب افراد تاثیر گذار یا همان اینفلوئنسر در پیش گرفته می‌شود. در این نوع بازاریابی مصرف کننده (مشتری) به عنوان هدف اصلی تبلیغات در نظر گرفته نمی‌شود  بلکه تبلیغات برای همه‌ی افراد به اشتراک گذاشته می‌شود. در واقع در این روش‌ها شرکت‌های گوناگونی  از طریق اینفلوئنسر‌ها در فضای‌های مجازی محصول و خدمات خود را به مردم و بازار عرضه می‌کنند.

 

این نوع شیوه‌ی بازاریابی بیشتر در کلان‌ شهر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که جامعه‌ی هدف جمع کثیری از افراد هستد. تبلیغات اینفلوئنسر در مشهد به قدری قدرتمندانه در مشهد در حال پیش روی است که توانسته نقش پررنگی در گرفتن تصمیم‌های مردم برای شناخت انواع برند و خرید کالا‌های گوناگون داشته است. اما این روش مانند دیگر روش‌های تبلیغاتی از مزایا و معایبی برخوردار است که در ذیل به صورت موردی به آن‎ها خواهیم پرداخت .

 

مزایا و معایب و معایب اینفلوئنسر مارکتینگ

 

مزایا

 

ü اینفلوئنسر‌ها می‌توانند به سهولت از طریق شبکه‌های اجتماعی در بستر اینترنت محصول مد نظر را به مردم معرفی کنند و افراد را ترغیب به خرید آن کنند.

 

ü  اینفلوئنسر‌ها نقش اصلی در تولید تبلیغات جذاب و جذب مشتری را ایفا می‌کنند.

 

ü تولید محتوای جذاب برای باز‌یابی دیجیتالی بر عهده‌ی اینلوئنسر‌های عزیز می‌باشد. که از این طریق اعتبار کاری فرد اینفلوئنسر  در فضای مجازی بالا می‌رود.

 

معایب

 

ü معمولا هزینه‌ای که صاحب کاران مانند باربری بارسی به اینفلوئنسرها می‌پردازند پایین است.

 

ü اکثر اوقات از جانب صاحب کار به فرد اینفلوئنسر زمان کافی برای تبلیغات داده‌ نمی‌شود.

 

ü این افراد برای این که به جایگاه اینفلوئنسری برسند زحمت‌ و سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند اما گاهی اوقات با چالش‌های غیر قابل پیش بینی در حیطه‌ی کاری خود رو به رو می‌شوند.

 

 انواع اینفلوئنسر در اینستاگرام

 

اینفلوئنسر‌‌ها بر حسب فالوور‌هایی که در دنیای مجازی دارند در چهار دسته‌ی متمایز از هم قرار گرفته اند که عبارت اند از:

 

· (Mega influencer) مگا اینفلوئنسر

 

· (influencer Macro) ماکرو اینفلوئنسر

 

· (influencer Micro) میکرو اینفلوئنسر

 

· (influencer Nano) نانو اینفلوئنسر

 

مگا اینفلوئنسرها کیستند؟

 پیج‌های این دسته از اینفلوئنسر‌های اینستاگرام دارای فالوور‌های بیش از یک میلیون هستند. اغلب چهره‌های مشهور در ایران مانند بازیگران جزء این دسته قرار دارند.

ماکرو اینفلوئنسرها کیستند؟

ماکرو اینفلوئنسر‌ به علت کم بون تعداد فالوو‌هایش نسبت به مگا اینفلوئنسر در رده دوم جای گرفته است و تعداد فالوو‌های آن معمولا بین صد هزار تا یک میلیون است.

میکرو اینفلوئنسرها کیسنتد؟

میکرو اینفلوئنسر‌ها افرادی هستند که تعداد فالوور‍‌های آن‌ها بین ده هزار تا صد هزار نفر می‌باشد آن‌ها در زمینه‌های خاصی مانند تولید محتوا به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند . میکرو اینفلوئنسر‌ها می‌توانند به خوبی بر روی مخاطب خود تاثیر بگذارند و اغلب فالوور‌های آن‌ها به صورت یک دست است.

نانو اینفلوئنسرها کیستند؟

 

نانو اینفلوئنسر‌ها به علت کم بودن تعداد فالوو‌هایشان نسبت به اینفلوئنسر‌های دیگر در پایین ترین رده‌ی دسته بندی قرار گرفته است و متاسفانه نسبت به بقیه‌ی اینفلوئنسر‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، تعداد فالوور‌های نانو اینلوئنسر کمتر از ده هزار نفر می‌باشد.

 

تبلیغات اینفلوئنسر‌ در مشهد چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

 

عمل تبلیغات اینفلوئنسر‌‌ در مشهد به عنوان یکی از پر رونق‌ترین روش‌هایی بازاریابی دیجیتالی در اختیار کاربران این شهر قرار گرفته است. که در ادامه مطلب سه مورد از روش‌های نوین تبلیغاتی که اینفلوئنسر‌های‌  مشهد در پیش گرفته اند را مورد برسی قرار خواهیم داد.

 

1.  اینفلوئنسر یا همان‌ شخص تاثیر گذار در اینستاگرام، در پست‌هایی که در وبلاگ خود به اشتراک می‌گذارد به معرفی محصول شما هم می‌پردازد.

 

2. اینفلوئنسر در پیج اینستاگرام‌ و حساب کاربری شخصی خود اطلاعات برند محصول شما را به اشتراک می‌گذارد.

 

3. اینفلوئنسر این اختیار را به شما می‌دهد که به وب سایتش امکان دسترسی داشته باشید تا از آن طریق شما بتوانید پست‌هایی در جهت تبلیغ از محصول و خدماتتان را منتشر کنید.

 

چکیده مطلب

 

روش نوین بازاریابی اینفلوئنسر مارکتیینگ را امروزه افراد زیادی در فضای مجازی در پیش گرفته‌اند. این روش به رشد بازار‌یابی دیجیتالی در فضا‌ی مجازی کمک شایانی کرده است که در این مقاله راجع به آن به طور مفصل صحبت کردیم.

 

تبلیغات اینفلوئنسر در مشهد به عنوان یک محور اصلی برای معرفی برند‌های محبوب به کاربران خود، درشبکه‌های اجتماعی بازار‌ کسب و کار‌های اینترنتی را بسیار داغ کرده بود. مای ممبر به شما عزیزان توصیه می‌کند که اگر قصد دارید در طول مدت کوتاهی محصول خود را با بازار و مردم آشنا کنید حتما از یک فرد اینفلوئنسر اینستاگرامی با روابط عمومی بالا برای تبلیغ از محصولاتتان استفاده کنید.

 منبع: https://sardkhaneh.org/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
در این وبلاگ در رابطه با شبکه های اجتماعی مطالبی می آموزیم.